fredag 25 oktober 2013

Kyckling och feber



Jobbar man helger så brukar vi ha lite helg på vardagen istället. Så det hade vi igår. Gjorde gratäng av rättika och sen gjorde jag kycklingrullader. Gott gott.

Köpte kycklingfile som jag skar till tunna skivor och fyllde med soltorkade tomater, stekt svamp och lite vitlöksfärskost. Och sen en skiva bacon runt rulladen. Sen la jag dom på gratängen och in ugnen i ca 30 min i 225 grader.



Sen hade vi massagespa. Båda fick 20 minuters massage och sen somnade jag på soffan. Albin vaknade när vi skulle gå och lägga sig och den kille hade över 40 i feber. Stackars lilla kille. Tycker det är så otäckt när han har hög feber. Nu på morgonen hade han 38, får hoppas att det inte ökar. 

Jaha hur många av er drar till Ikea i Borlänge idag????? Hade jag varit ledig så hade jag nog gärna åkt dit!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar