fredag 11 oktober 2013

Naken tarzan....



Naken tarzan har nyss varit på gruppfotografering på förskolan. Han är då jämt naken, gillar inte att ha kläder på sig. Kanske blir nudist. Han har även börjat sova hela nätter sen han bytte sovrum, hoppas det fortsätter så nu.....

Igår fick jag god mat hos Lina, mycket skratt och prat och funderingar varför man shoppar så nordens mycket??? Kom inte fram till nå bra svar, så jag klickade hem en tavla idag från House Doctor......Jag är hopplös!! Nu måste jag spara, vinterdäcks shopping snart och det är ju såååå kul. NOT!!!

Idag har jag och Albin tur för Johan bjuder på lunch och  igår fick jag rosor, ibland så slår han på stort minsann.  Så nu lär jag väl inte gnälla på ett tag....
Nu ska jag försöka få nåt gjort innan jobbhelgen startar, puh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar