onsdag 2 oktober 2013

Mysdag



Vilken helnöjd kille det var igår och jag hade skitkul med!! Om vi säger så här så är Johan bäst på lek och bus, jag är rätt usel på det, men kul hade vi!! Ja det är ju inte speciellt mycket vatten i denna pool på familjebadet, men varmt och skönt. Vi härjade båda 2 och man såg att Albin njöt i fulla drag så dit får vi gå oftare. Vi gick dit redan direkt dom öppnade och det var bara en mamma där med 2 flickor förutom vi. Så då kan man ju härja och busa fullt ut. Och efter mycket bus blir man ju hungrig, Albin tog sig på magen och sa att han var sååå hungrig i magen. Så det blev enklast möjliga, mcdonalds. Och bussen tillbaka hem. då åkte tröttmössan på på Albin och han ville sätta sig i vagnen istället för en vanlig sitts. Hann bara ställa om ryggstödet så sov han. Tur jag tog med vagnen, annars vill han knappt sitta i den. Vill bara gå och springa annars. Så hann han väl gömma undan sin jacka medan jag blåste luggen torr, var bara att börja gå igenom varenda skåp. Och så spelar han dum att han har då ingen aning var den är!!! Lika hemma med all möjliga saker. På kvällskvisten hade han stoppat ner en grej som ska sitta på benet till ute stolen med piggar i min toffel, tur var att jag såg den innan jag satt i foten. En liten buse har vi allt fått!! Sen hade vi Louise på besök. Kaffe, skratt och prat i några timmar.

Och inlägget med chips middagen fortsätter vara populärt. Jag som brukar ha mellan 10-25 läsare per inlägg så toppar den nu med 54 läsare. Kul att något lockar fast jag mest skriver för min egen del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar