tisdag 22 oktober 2013

Nytt till köket




Lite nytt till köket, en pajform i silikon. Tycker dom här med teflon beläggning blir så fula efter ett tag vad man än använder för redskap, iaf här hos oss. Och så får man nästan hacka loss pajdegen. Så jag hoppas denna ska funka bra nu.



Och när jag surfade runt på Lykkas hemsida hittade jag dessa formar "pop cakes" så nu ska det bakas pop cakes till alla möjliga tillställningar. Haha
Om inte annat kan det vara kul till Albins kalas.



Jag och Albin har haft den årliga "fotosession" stunden här hemma idag på eftermiddagen. Fyndade ny tomtedräkt på tradera förra veckan och idag kom den med posten. Så han ville genast sätta på sig den och då passade vi på att göra julkort. Får passa på när han fortfarande vill, fick även välja designen på korten själv.
Vårat gull!! Han ville själv gå lägga sig ikväll redan vid sju och inte äta så jag hoppas att det inte är nå sjukdom som knackar på, peppar peppar. Har har prinsfest på förskolan imorgon som han nog gärna vill gå på. Annars är vi lediga imorgon. Och sen ska vi hälsa på prinsessorna Nova & Nella på em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar