söndag 6 oktober 2013

Våran helg



Våran helg gick ruskigt fort kan jag säga. Och ungefär så här i bilder. Albin fullkomligt älskar nya apparna som jag tagit hem. Talking Ben och Ginger Cat. Och vissa andra som jag inte minns namnet på. Och passande nog frågade mormor och morfar igår vad Albin önskar i födelsedagspresent/ julklapp, så ett givet svar blev en surfplatta!!!! Och så kom vi även själva på vad vi skulle ge honom.
Och eftersom jag inte kunde följa med vännen Louise till Stockholm på en hotellweekend/ stockholmsmässan så var hon så gullig och köpte med sig en present till mig!! Älskar ju lakrits  så jag fick 3 olika slags lakrits. Sååå gott!!!
Sen till vårat skrivbordsprojekt, eftersom i denna by är det så svårt att få tag på det virke som man vill ha, så får man använda hjärnan lite och fixa/trixa själv. Och vips så fick vi ett bord som vi ville ha och blev så nöjda med. Bryter mot det ljusa/vita. Och alltså det är ett klickgolv egentligen. 
Och söndagen gick till att flytta in Albins rum till vårat gamla sovrum och Albins gamla sovrum blev gästrum som förut varit i vårat nya sovrum. Blev det vimsigt nu???
Albin somnade gott i sitt nya rum iaf, få se hur han ska irra omkring i natt, kommer ju alltid in till oss på natten. Blir väl alldeles förvirrad stackarn!!!
Kvällens middag fick bli dessa färdigkokta revben från Tulip ( coop) som inte alls gick hem hos resten av familjen. Så ska dessa aldrig handlas hem igen, dom röstade på mina hemmagjorda revben istället. Så plusspoäng till mig där!!! Sov gott och vakna torrt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar