onsdag 16 oktober 2013

Klä på & klä av



Fick gjort lite trädgårds arbete på em. Krattade löv och fixade lite käk till fåglarna. Krattandet får fortsätta imorgon eller i helgen. Blev inte mycket till kvällsmys då alla utom Albin var på möten. Albin fick mysa med farmor en stund. Och då Albin skippade vilan idag var det bara att hoppa i säng, då vi kom hem. Läsa saga och bums så sov han och Johan hann hem men missade andra delen av mötet eftersom jobbdax för mig.


Vet inte hur många gånger Albin gick in och ut, klädde nog av sig iaf 2 ggr. Han är hopplös inomhus vill helst vara naken. Får klä på honom flera ggr/dag om vi ska nånstans. Gör alla ungar så??? Vill helst inte ha kläder ute heller. Konstigt att han har kläder på på förskolan när jag hämtar han. Nu är vi väldigt varma av oss alla 3 men nog vill man väl ha kläder på iaf.

Och mitt nya citat är: Jag shoppar inte sakerna kommer till mig!!! Den är ju bara för härlig och passar mig perfekt........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar