fredag 29 mars 2013

Har inte legat på latsidan idag........



Saknar mina killar redan. Men imorgon ses vi. Är redan nervös över att jag ska köra bil på isen själv imorgon, helt svettig!! Får ju hjärtklappning av att bara gå på isen, men det har nästan gått över denna vinter då isarna varit jätte tjocka. Men köra bil är nåt helt annat, måste nog ha telefon kontakt med Johan eller så får han komma och möta mig,haha.

Här har jag inte legat på latsidan nu på morgonen. Har burit in ved, sotat pannan, fyllt på med pellets, fyllt bilen med skräp, dammsugit och snart plantera om några blommor. Sen bär det av mot jobbet. Skift 1 av 4. Så ni som tror att jag shoppar hela dagarna, jag kan grovjobba med sidu!!! 
Ikväll blir det se över vad som ska med till stugan, även checka av om det är något som ska handlas med dit. Och så får jag skaldjurs leverans av grannen.

Hej hopp!! Ha en bra låååååångfredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar