torsdag 28 mars 2013

Glossybox och lite lyxig egentid



Idag kom mitt "påskägg" med posten. Glossyboxen!! Denna gång innehöll det:

1: Smile Lab Whitening strips
2: the body shop ansikts rengöring
3: da vinci cosmetic ögonskugga
4: trind nail repair
5: jelly pong pong lip blush

Grabbarna har åkt till stugan. Ovanligt tyst här hemma. Började min egentid med att ta 1 timmes massage på thaistället. Så skönt, dom är duktiga. Ska unna mig det lite då och då faktiskt. 
Nu sitter jag och kollar på filmen Blondie med Karolina Gynning. Tycker den är så där. Blir nog en till film ikväll om det inte är nå bra på tv. Och en massa godis, kunde inte hejda mig på hemmakväll. Så det blev sjukt mycket godis. Dom hade hur mycket gott som helst. 

Önskar er alla en GLAD PÅSK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar