måndag 18 mars 2013

Albin bjuder på miner idag......



Hade sån tur att jag hann hem och natta Albin igår kväll, jobbade extra där av så lång dag.
Ogillar att jobba kvällar, men nu är det bara en kvar för denna gång. Känner mig trött och slut, tidiga morgnar här hemma och många borta på jobbet. Blir lite annat att jobba med vikarier än ordinarie personal. Så längtar till helgen när man är ledig.
Tror jag ska ta min massage denna vecka, vore nog på sin plats!!
Och om ändå våren och värmen kunde titta fram.

Igår var vi väg till Borlänge med jobbet och kollade på revyresan, som är  typ som "glada hudik"
Funktionshindrade som tillsammans med några från Borlänge revyn har satt ihop en föreställning med dans, sång och sketcher. Hur roligt som helst. Dom 2 timmarna gick så fort.

Äntligen börjar "halv åtta hos mig"!!! Som jag väntat. Så kanske man hittar lite inspiration till veckomatsedeln här hemma med. Ska försöka knåpa ihop ett snart, så vi kan handla imorgon när jag och Albin har ledig dag.
Är det nån som har tips så får ni gärna hojta till. Har en liten kille här som äter mindre och mindre, inte nå lik mamma och pappa =))
Kanske nån period?? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar