onsdag 6 mars 2013

En bra dag till slut




Hm, igår sparkade vi igång dagen kl 06 och den blev allt annat än bra för mig och Albin. Och idag sparkade vi igång dagen kl 04, så hur kommer denna dag bli????? Bättre än igår hoppas jag, Albin som brukar vara en solstråle annars. Men alla har vi väl sämre och bättre dagar. Om det brukar vara nån som är på dåligt humör i detta hus så är det väl jag. Ja Ja gäspar vidare.......Många kaffekoppar kommer det att behövas och jag som har 2 nätter nu.


Har iaf bytt ut vissen ljung mot fräscha påskliljor. Ser lite trevligare ut på trappen. 
Vinet är inhandlat till helgens vinprovning, kommer att bjudas på thaimat med kyckling,räkor,lime m.m. 
Spännande.
Men igår kväll så blev dagen bra ändå till slut. Alla var på toppen humör och så fick vi super trevliga nyheter, en inbjudan till ett bröllop. Åh så kul!!! Så semester planerna ändrades lite men kommer bli en bra semester med både Norrland och Göteborg. Så jag längtar till semestern.......
Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar