söndag 10 mars 2013

Vinkväll med mello i bakgrunden.....



Här är vinerna vi testade igår. 1 vitt vin, 1 rött vin och 2 rosevin. Mycket goda viner. Älskar ju rosevin på sommaren så det var kul med 2 nya som testades.Vi var hemma hos Helena denna gång och hon hade gjort super god thaimat men nudlar,kyckling,räkor,grönsaker. Och tillbehör var sweetchili,lime och japansk soya. Efterrätten var limecheezecake med passionsfrukts topping. Hur gott som helst. Och vi hade jätte trevligt med mycket skratt och tjål.
Mellon lyssnade vi också på och jag tyckte att låten var bra som vann. Hade väl ingen riktig favorit. Så egentligen spelade det ingen roll för mig vem som vann. 
Albin och Johan hade främmande av Helenas man Thomas och flickorna Lovisa och Linnea igår så Albin hade varit uppe till nästan 22. Så det blev sovmorgon för alla imorse. Jag och Johan vaknade även föra Albin.


Igår hade vi en skön dag på isen och jag solade en del och det hettade i ansiktet under kvällen igår. Åt även lunch ute på altanen. Så skönt. Killarna har dragit ner på isen idag med, men jag stannade hemma. Ska dammsuga lite innan tårt gästerna kommer. Dax att sätta fart.
Ikväll ska nya serien kollas på tv4 " the following" en av tjejerna igår kväll har tjuvkollat på några avsnitt och sa att det var skitbra och skitläskigt. 
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar