onsdag 27 mars 2013

Date kväll...



Ja bättre förutsättningar hade man kunnat haft än att den ena varit uppe sen 04.30 med pigg Albin och sen jobba hela dagen och den andra jobbat natt och ska fortsätta underhålla pigg Albin hela dagen......
yeah, hur ska restaurangkvällen sluta???
Ska iaf bli kul att äta på Lokes Kök som jag hört så mycket gott om. Vi får ju sovmorgon imorgon iaf. Då Albin ska sova hos mormor & morfar. 
Idag ska väskor packas för grabbarna drar till stugan efter lunch imorgon. Och jag får egentid, ska försöka få massage, äta gott och se på film och SOVA!!! Har lite annat och fixa med.



Igår fick jag iaf boken som jag funderat att köpa i veckor. Den är tydligen populär då den var slut på flera ställen. Har hunnit kika litegrann i den inatt på jobbet och även så lagade vi tacopaj ur den igår kväll. Det jag gillar med den är att det är veckomatsedel för 6 v i boken. Eftersom jag kör med matsedel också så underlättar det en hel del. Slipper sitta och surfa och leta. Mycket goda rätter. Johan som för det mesta fnyser och ogillar alla mina köp, lät faktiskt possitiv till boken. Det kommer säkert hamna recept ur boken här på bloggen.


Något jag ser framemot på fredag är Lets dance. Min idol Maria Montazami är ju med. Hoppas hon vinner!! Tycker hon är hur rolig som helst. Skulle vilja ha henne som min bästa vän, sorry ni andra vänner jag har.......

Ha en bra solig dag, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar