onsdag 26 september 2012

Missoni

T-shirt BH - 78% Polyamid,22% Elastan
Snygg bh
Hade tänkt att köpa nåt från Missoni kampanjen, men jag vet inte. Underkläderna var fina. Men vet inte om det finns nå storlekar kvar på Lindex. Här på Lindex var det inte lika stor åtgång på kläderna som på nätet, för på nätet är nästan allt slut redan. Tyckte att vissa av kläderna var lite för tjocka/tunga i tyget. Jag vill ha lätta kläder. Vi får se hur jag gör.
Har ju min lyx box att vänta på som ev kommer denna vecka.

Hipstertrosa - 78% Polyamid,22% Elastan
Snygga trosor
Ledig 2 dagar nu, vet inte riktigt vad vi ska göra. Troligtvis fortsätter vi måla inne dörrar. Att vara ute lockar inte ett dugg. Hoppas ni får en fin dag.

Ps. Uppdatering!!! Johan överraskade och köpte det fina setet till mig, love you!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar