torsdag 20 september 2012

Happy Torsdag...

Lyckades få en!!!

Är man förkyld och härsken som en på jobbet säger, så får man unna sig lite extra lyx!! Eller hur. Metro Mode Edition Glossybox sålde slut på ca 1 timme, men  jag lyckades norpa åt mig en. Spännande att se vad som finns i den nästa vecka. Och sen kommer ju även ordinarie box med, happy nästa vecka. Ni som inte gillar krämer och annat förstår inte sånt =)) Min ordinarie box är gratis dessutom denna gång, då jag värvat Louise att börja prenumenera. Så då blev det billigt med =))

Och en legging älskare som jag är så har jag investerat ett par termoleggings tills i vinter, hur skönt är inte det. Även långkalsoger och fingervantar till Albin. 

Gårdagens fisk & skaldjurs grytan blev mer som en salig sörja, men jätte god!!! Mixade den för jag tänkte att lillkilllen skulle äta av den, men han åt några skedar bara. Men vi vuxna åt desto mer. Nu har jag ingen ork till att skriva ner receptet på bloggen, men om nån vill ha den kan jag skriva den en annan dag. Men hojta till isf. Men idag kör vi bara falukorv och makaroner. Och imorgon blir det nog kycklingburgare ala lustikull, då Johan ska ut på Lokes Kök med jobbet, JAG VILL OCKSÅ DIT!!! Tycker gott han kan bjuda ut mig dit, eller hur?????

Nu sopplunch och tv,innan hämtning på förskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar