fredag 28 september 2012

Happy Friday...............Glossybox

Metro Mode Edition
Då var den här dagen äntligen här, som jag väntat. Översta boxen är lyxboxen, som var utöver den ordinarie boxen. Lyckades norpa till mig denna, många blev utan.
Boxen innehåller:
1: Yves Saint Laurent concealer
2: Yves Saint Laurent Serum
3: Giorgio Armani body lotion & parfym
4: Opi nagellack
5:Goldwell hårspray & Mousse
6: Brazilian Peel (kemisk peeling)
Boxens värde är då långt över dom 239 kr som jag betalade.

Nu har jakten börjat på glossybox kartonger, då jag ska bygga en byrå att ha produkterna i. Fattas bara 2 till.

Ordinarie boxen,( tema Autumn care)
1: Cowshed handcreme
2: Figs & Rouge läppcerat
3: Anatomicals body scrub
4: Nouba solpuder
5: Balance me ansikts rengöring

Längtar till ledig dag nu så jag får testa och läsa mer om produkterna. Men jag är super duper nöjd!!! Hoppas även att mina värvade vänner Malin & Louise blir lika nöjda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar