söndag 9 september 2012

Hur glömsk får man bli.....

Blev akut sugen på att ha ett smyckesparty.
Så nu har jag skickat iväg ett intresse mail till Dag & Natt. Så jag hoppas att jag får tag på nån försäljare här i Ludvika.

Tog fram fläskkotlett i bit igår kväll som vi ska ha till middag ikväll, och vad var det som låg framme på bänken idag när jag kom ner???? Jo köttet, undrar om det är nån fara med den?? Ja så går det när man är ivrig på spa och vimsig. Ingen bra kombination. Ja det visar sig väl om det går att äta, annars får vi väl rensa magen lite....
Det blev kärlek i första ögonkastet igår på färgaffären, hittade färgen jag ska ha i vardagsrummet. Tror den hette "sand dream" nr 1036. Längtar tills vi ska måla om. Hatar väggarna som dom är nu, fast det blev iaf bättre när vi fick målat pidestalen, bordet. 
Nej nu måste jag få nå gjort, städa kanske???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar