tisdag 18 september 2012

Lite fint på trappen.

Ny handlade ljung på trappen.
Hann med att sätta ut lite ljung på trappan igår. Synd bara att det var skit väder då. Idag är det bättre så få se om mer grejer ska läggas ut där eller ändras om lite med ljus och lyktor. Idag har jag mer energi, sovmorgon till halv åtta. Wow!!! Och känner mig piggare överhuvudtaget idag, kände mig som jag skulle bli sjuk igår. Men inte idag, så hoppas det håller sig så med.
Lite mer välkomnande på trappen.
Skönt med en ledig dag, tror vi tar det lugnt idag. Ska bara storhandla och ta en promenad. Funderar även på att köpa en möbel på Lidl idag, är så trött att leksaker ligger huller om buller i vardagsrummet. Och då hade dom en möbel som man kan ha grejer i. Så då kan man gömma lite leksaker kvällstid iaf. Sen ska nya anslagtavlan sättas upp i köket och lite målning har jag kvar. Vore skönt att sätta tillbaka dörren till duschen, hm jag som bara skulle vara idag......jaja.
 
Tänkte planera en romantisk middag på fredag och fira (1 mån förlovade) Kan behövas lite romantik,jag har varit yber trött och Johan varit bortrest i helgen som var. Men vi får se ifall Johan ska ut med jobbet först. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar