måndag 10 september 2012

Ny vecka.........

Våran solstråle!!
Så roligt för det kommer nya ord varje dag nästan.
Vad mycket dom lär sig varje dag.

Hade svärmor på middag igår och vi åt av köttet som legat framme och än så mår vi bra. Vi kastar ju alldeles för mycket mat i sverige och jag hade nog slängt köttet om inte Johan hade sagt att det är inga fel på köttet. Kom i kontakt med en Dag & Natt försäljare här i Ludvika igår genom en vän och facebook, som jag ska ringa nu i veckan. Hon har haft uppehåll sen i våras men ska börja med smyckespartyn nu i oktober igen. Så nångång i oktober blir det ett party hos mig. 

I helgen funderar jag på skaldjursmiddag för en eller tacomiddag för 2. Bara jag och Albin hemma lördag kväll. Johan är iväg med Atv Ludvika på fyrhjulingshelg hela helgen.Så vi ska ha myslördagkväll, bara jag och Albin. Jag jobbar hela helgen med så hjälp från mormor & morfar behövs. 

Ska nog ut på jakt efter nya jeans/byxor till Albin inför fotograferingen på förskolan. Skjortan är redan köpt. Så långpromenad med byxinköp en på em. Ha en fin dag...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar