fredag 14 september 2012

En söt bok

Kunde inte motstå att köpa denna söta bok.
Åhlens har ju höstbokrea just nu och kika lite på den igår. Tyckte den var så söt och tilltalande på framsidan så jag kunde inte låta bli att köpa den. Och desserten såg ju smaskiga ut. Jag som sa för några inlägg sen att jag inte åt mycket bakverk,haha. Men den kommer att bli toppen nu när vi snart ska börja med våra egna "halv åtta hos mig" middagar.
Har precis förberett Johans matsäck till fyrhjulings åkningen, min kvällsmat till jobbet och Albins lunch. Synd att grabbarna får sånt skit väder idag, men resten av helgen tror jag blir bra för deras del med vädret. 



Ikväll efter jobbet och målningen här hemma har jag tänkt att se den här filmen, eller så får det bli imorgon kväll om jag inte orkar ikväll. Nån som sett den?? Bra?? Dålig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar