onsdag 5 september 2012

Lilla hjälpredan.......

Storhandlat....
Lillkillen är så hjälpsam nuförtiden, han ska även bära sin lilla ryggsäck när vi går till bilen, när det är förskole dags, så gulligt. Ryggsäcken är nästan större än han.
Tur man har en liten hjälpreda i köket......
Hua vad dagarna flyger iväg nu när man börjat jobba, hinner inte ens blogga!! Igår var jag dock ledig men då har man ju alltid nå jobb hemma. Storhandel, tvätta och långpromenad stod på schemat. Gick hela 9,3 km och det kändes i benen igår kväll. Men fick lite massage av gubben. Så skönt att vi har massage bänken. Man borde ge varann massage oftare.
Nya snickarbyxorna till Albin
Kom en leverans med DHL idag ändå från Madrid med Albins nya snickarbyxor. Lite för stora men annars är jag jätte nöjd. Ska nog kika in på ZARA butiken när jag kommer till Stockholm i november. Annars funkade det ju kanon att skicka efter med, bara 49 :- i frakt. Tycker jag var billigt, tycker det är dyr frakt här inom Sverige ibland.

Och när jag ändå inte kunde låta bli att shoppa i september, har jag hittat något till mig med såklart!! Snart tv time med Halv åtta och robinson..Hoppas Anna vinner hela skiten!!!! Hej hopp......

En hoodklänning/tunika. Från Deval.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar