söndag 5 augusti 2012

Hemma igen......

Lite shopping till mig.

Borta bra men hemma bäst!!! Har längtat hem. Blev lite intensivt med både Finland och Skåne resan. Men nu ska vi bara chilla resten av semestern. Vara hemma, stugan och dagsturer bara. Men vi har haft det kanon. Väldigt mycket shopping, men vi har även åkt runt till olika ställen och varit turister. Otroligt vackra ställen i Sverige. Ibland förstår jag mig inte på folk som måste åka utomlands när det finns så fina ställen här att se på. Men alla är vi olika. Och jag gnäller inte på vädret heller, jag är så otroligt glad över att få så många veckor ledigt med familjen. Det är det bästa med denna sommar. Hoppas jag kan fortsätta ha så många år framöver.
Varberg, Ystad & Helsingborg

Det har tagit några timmar att plocka med alla påsar, glömt nästan vad jag handlat. Men det var total kaos nästan i Ullared, har aldrig sett så mycket folk som shoppat!!! Ha ha men så kul =) Jag och Madde fick några timmar egentid. Dessa bilder är bara en liten sneak peak. Tar sån tid om man ska lägga ut allt.
Lite mer shopping till mig.

Nej nu lär jag plocka vidare med alla saker och sen ser jag framemot hösten, då får jag greja med nyköpta gardiner och stolsdynor och andra inrednings grejer. Oj och nu fick vi främmande också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar