tisdag 7 augusti 2012

En pysslig känsla i kroppen.....

Plötsligt fick jag en pysslig känsla i kroppen.Så idag ska det grejas en del om känslan håller i sig. Lite beror nog på vädret med. Är inte mycket för att greja på sommaren, tycker det passar bättre på hösten. Måste skaffa några svarta korgar att ha små saker i.

BRANÄS Korg IKEA I den här korgen kan du förvara dina tidningar, tidskrifter, foto eller andra minnessaker.
Denna skulle nog passa. Lika bra att kika in på Ikea om jag ändå ska åka till Örebro.

Köpt ett toalettbord nu på fm från Örebro.
Kommer bli toppen hoppas jag i vårat mysrum.
Gäller bara för mig att hämta den hos Matplatsen.
Fick även goda nyheter via mailen idag. Sen ska jag planera lite inför partyt på lördag, får hem lite vänner innan vi ska ner på efterfesten. Så planering kring mat blir det idag, saknat att laga mat nu när vi varit borta så mycket. Ikväll ska det nog grillas. Annars så tar vi det lite lugnt nu denna vecka, inget särskilt planerat. Skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar