fredag 10 augusti 2012

Strutsfarmen

Stor strutsarna vilar.
Tog en tur till Borlänge idag, var på jakt efter en hylla/stege till vardagsrummet. Tog ju bort den enorma furu tv bänken och allt blev så fruktansvärt bart!! Och när jag väl kommer på något så måste det ske på engång, så jag var tvungen att ha stegen direkt =)) Köpte även lite blommor att ha på stegen på Blomsterlandet.
Albin fick en bok idag av min faster & farbror.  (Glömde kvar min jacka i Finland, så fick tillbaka den på posten idag. )
Undrar hur elaka dom är??? Dom var då bra nyfikna.
Så då fick det bli även ett besök på Sahlins Strutsgård, kul för Albin kanske att se på lite djur. Och då passade vi på att äta deras super goda glass. Har ni inte varit dit och smakat på glassen, så kan jag verkligen rekommendera det!!! Var i himlen. Tycker även att ni ska köpa strutskött, enormt gott det med. Lite dyrt men gott!! Tog med mig några fjädrar med =))

Nu sitter båda grabbarna i vardagsrummet och vrålar!! Handboll på tv. Nu har jag lagat morgondagens kött och ska till och laga dagens kött. Ha en bra helg allihopa för det ska jag ha =)) Looren here i come........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar