fredag 31 augusti 2012

whoop whoop......utlottning.......

Min egengjorda GLOSSYBOX till nån av er.
Produkterna har varit med i tidigare glossyboxar och är inte använda så klart!! Men jag kommer inte att ha nån nytta av dom. Har flera mascaror och body lotion och är ju inte mycket för smink överhuvudtaget. Det som lottas ut är.

1: Depend snabbfärgning av fransar och bryn 
2: Bare Minerals blush 1g
3: Nails inc 4ml
4: Clarins mascara inte fullstor storlek
5: Pink sugar body lotion 50 ml
6: Läpppenna
Värdet för boxen är nog ca 500:-

Jag älskar skönhetsprodukter, vet inte hur ni gör. Men nu vill jag att ni kommer med ett skönhetstips inför hösten som ni brukar använda eller göra. Vad som helst, som ni tycker är skönhet för er. Vinnaren kommer att utses av Johan som han tycker har det bästa tipset. Jag läser upp tipsen för han utan att veta namnet så blir det rättvist. Om nu nån kommer att delta såklart!!! Ni har till på tisdag 4 sept kl 20 på er. Antingen skickar jag boxen eller kommer förbi med den........... Tipsen kan ni lämna här eller på facebook sidan!!!!
Så fint gladiolusarna har slagit ut.
Nej nu väntar målning och annat jobb. Ta väl hand om er......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar