onsdag 29 augusti 2012

En härlig kväll med mina tjejer....

Hela gänget från igår.
Tänk att vi fastnade på bild alla 3 till slut efter många omtagningar och skratt. Hade en super trevlig kväll igår på Piren och sen avslutade vi kvällen hemma hos mig med varsin godispåse från hemmakväll. Annelie saknades då hon skulle jobba natt, synd!!
Karolina ville inte titta in i kameran, men Lina busar som vanligt!!
Vi hade en massa presenter till Karolina som hon fick lite då och då under kvällen. Både smycken och inredning till nya hemmet. Även en fin dikt som en arbetskompis hade klurat ihop, en signatur grej vi har på jobbet.När nån slutar eller fyller år får man en virkad hatt och en dikt.
Karolina och jag tog varsin förrätt, kräfttoast.

Kocken bjöd även på en förrätt före våran förrätt, rökt mussla med gurknudlar, västerbottenflarn. Väldigt god.
Otroligt god mat, jag åt inte allt!!! Tog bild på allas mat =))
Jag och Karolina tog kräfttoast till förrätt, sen tog jag oxburgare. Lina tog hamnens grilltallrik surf"n turf och Karolina tog T-bone steak. Allt var väldigt gott och vi var sprängmätta, puh. Det blev en toppen kväll och mycket tjål och mycket skratt. Nu dröjer det väl till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar