onsdag 8 augusti 2012

Det andra sovrummet......

Kollat lite på OS och nu sitter jag framför datorn och Johan tittar på Stig Helmer The Story. Grejat med tvätt och Johan grejat med lister och sladdar. Så nu finns det inga synliga sladdar och kablar hängandes i vardagsrummet vid tv. Finns väl inget fulare än sladdar som hänger hit och dit. Är så nöjd. Vi har även börjat fundera på det andra sovrummet, eftersom vi har så olika smak. Så får vi försöka komma överrens på nå vis.
Hur vet jag inte, men kanske att Johan bestämmer väggar och jag inredningen. Tavlor har jag redan köpt. Myskuddarna färdigsydda. Även sänggavel ska ska göras. Kommer att gå lite i den romantiska stilen. Vårat sovrum nu går i mörka färger som grönt och brunt. Och det andra blir även mindre och säkert mysigare med och med balkong. Spännande vad vi kommer framtill.


Har en aning om att pärlspont kommer att finnas i sovrummet.


Hade tänkt mig nåt i denna stilen, men tror inte att det blir så bra.  Måste mäta och kolla.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar