onsdag 8 augusti 2012

Per Morberg vin

Favorit kocken här hemma.

Jag gillar Per Morberg fast han är alldeles svettig när han lagar mat. Tycker allt ser gått ut som han lagar. Skulle säkert äta pölsa med om han kom och bjöd på det!!! Så klart att jag ska testa hans vin med, dom hade fått rödvinet igår på bolaget. Och så beställde jag även en bib. Dom på bolaget visste inte ens att det fanns. Den släpptes 1 aug. Hoppas det smakar bra!! 

Spännande. Jag går då nästan på all reklam. "Pers lilla röda"

Gårdagen gick inte precis som jag tänkt, alltså ingen tur till Örebro och inget toalettbord =(. Ja skit i det!! Hittar väl annat nån annan gång.
Men fyndade 2 vånings kakfat på Nova Hem idag och en klänning på Jungen. Fast jag sa att jag inte ville se en butik på hela augusti. Eftersom det blev så mycket affärer i Skåne, men nu är det glömt och förbi. Nu ska vi fundera på kvällens middag och ta tag i tvätthögen. Puh Puh


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar