torsdag 30 augusti 2012

Bvc, nytt i garderoben och glossybox.....

Nya klänningen från Koola Anna, denna behåller jag .  Den andra motsvara inte mina förväntningar
Handlade en ny höstjacka på stan idag, en längre modell. Skön nu till hösten . Klänningen passar nog bättre till nästa år, känns som somriga klänningar har gjort sitt för i år.
Månades glossybox kom idag.
Denna månad var det:
1. Maria Nila Ocean Spray
2: Glossybox läppstift
3: Weleda body lotion reseförp
4: Jelly pong pong Lip frosting
5: Bare minerals foundation reseförp

På fiket efter bvc.
Dagens bvc vända gick precis som jag trott med, Albin vägrade göra det som läkarn ville, haha. Så har det varit varje gång. Inte stapla klossar, inte rita och inte peka på kroppsdelar. Han var isf nyvaken och hann inte sova mer än 20 minuter heller. Så nu ikväll var det en gnällig trött Albin som fick lägga sig väldigt tidigt, redan kl 18.50. Har ju inte hänt på hela 2 mån. Men han växer och frodas iaf som en 1,5 åring. Lite ledsen vid sprutan men det gick fort över.
Längd 86,5 cm
Vikt 12,5 kg
En skjorta och mössa fick det bli till Albin. Farmor hade gett en liten peng.
Nu ska jag ner i garaget och kolla hur vardagsrums bordet blev, hoppas på bättre än innan för annars är vi utan bord!!! Pidestalen blev jag nöjd med, hörnbordet är inte helt klart än. Handlat klart till kräftskivan har jag också gjort. Så nu är det bara och invänta lördagen i lugn och ro........ Eller ja Johan ska ut i svampskogen, jag har beställt 1 kg kantareller av honom och dom ska vara färska såklart!!!

2 kommentarer:

  1. Jag läser oxå din blogg, tycker den är bra!
    Har du nå tips på några bra och inte alltför dyra ansiktsprodukter?? Använder Mary Kay, det kanske finns lika bra produkter som inte är fullt så dyra! Du verkar ju medveten om detta så jag frågar dig ;)
    Haha, det verkar som jag har en rejäl gosse här hemma, han väger nämligen lika som Albin, men är ju bara 10,5 mån, haha!
    En riktigt söt pojk du har!
    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  2. Oj jag byter ansiktsprodukter rätt ofta. Men på sistone har jag använt märket Madara. Men även Estelle & Thilde,Rosenserien, biotherm, lumene, dermalogica. Så jag kan väl inte säga direkt vilken som är bäst.
    Det är bra att dom små äter och är glada!! Albin han är då all ätare, både på gott och ont. Äter även stenar,ved m.m.

    SvaraRadera