tisdag 5 februari 2013

Mera sovrums inredning.....




Tog oss en vända ut på gården. 
Men va snö det kommit och det verkar inte sluta snöa heller. Men jag hade för ont i nacken för att göra nånting som har med snöarbetet att göra, så vi tog bara gången in. Så att folk kommer fram, sen gick vi in och baka istället. Banankaka gräddas för tillfället i ugnen. Väntar in Albins mormor och morfar på lite fika. Längtar till våren och sommaren så man kan sitta ute på baksidan på vårat långbord och äta lunch eller middag..........

Ljuslykta fjäril
En fjärilslykta blev det för mig.
Än har vi inte börjat med sovrummet, dom hade inte fått hem varorna vi väntat på sist vi skulle börja. Och sen fick vi reda på tråkiga nyheter så vi hade absolut ingen lust med något alls.Nu är Johan uppbokad båda lördagarna när jag har ledig helg denna månad och är säkert inte speciellt sugen på att renovera på söndagarna heller. Så när vi börjar med sovrummet vet jag inte, men det hindrar inte mig att fixa hem inredningen...

Kuddfodral Branch litet

Det kommer att bli kuddar i alla möjliga  färger och mönster, ingen ska vara lika hade jag tänkt. Blir nog mysigt till slut iaf. Har redan 2 andra kuddar som väntar i förrådet. Så kuddar och lyktor kommer från www.borett.se  finns så mycket fint där!!

Kudde Village Bakery

Ha en fin em/kväll. Här blir det janssons frestelse med (rättika) och film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar