fredag 22 februari 2013

Date, shopping och bilar




Fyndade nya vårskor till Albin i tisdags när vi hade date med Karolina och Lina på BK´s. Blev lite shopping för oss alla. Jag köpte byxor och tjejerna hittade toppar till sig.



Fångade kanske inte den trevligaste stunden med mobilen, haha!! Men vi hade en jätte trevlig och det är så roligt att ses. Sallad och kaffe för oss tjejer och Albin valde festis och semla. Men åt mest av mina majs och Linas ostfralla =)) Sen tog han sig en middags lur i vagnen.



Nya bilar dräkten, var ju ett måste att visa mormor och morfar när dom var på besök. Dom skulle även se sängen som dom köpt till Albin. Första natten somnade han efter andra försöket, andra natten blev det många vändor upp och ner för mig och Johan. Men det blev även en hel vaken natt för oss, då Albin inte skulle sova nå alls på HELA natten!! Herregud första dryga natten sen Albin föddes faktiskt. Han klagade på benet, vet inte om det är växtvärk eller nå annat. Men sen igår kväll hade han feber. Håller med om månaden vabbuari...... Feber fri dag och hoppas det fortsätter så, 18 årsfest för mig och Albin imorgon i Hedemora hos min gudson. Johan har årsmöte med herrklubben redan från kl 16 så han blir inte med till festen.
Sen ska jag och Albin ha mellomys......


Albins mysiga säng, stora killen.




Chips och filmmys med Albin. Johan är till Grängesberg och kollar om dom fått in panelskivor som vi väntat på att köpa nu i x antal veckor. Vill börja med sovrummet nuuuuu.....
Kanske ska ta en tapet istället!!!
Hoppas han kommer hem med lite fredagsblommor =))

Hej hopp lediga helg.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar