onsdag 13 februari 2013

Morgonmys med favvo killen.......



Grattis Albin Ove på namnsdagen idag. Även pappa Johan har namnsdag.
Fick in myskillen till mig vid 4 tiden i natt och då i bästa fall brukar han sova lite längre och den turen hade jag i morse. Sov ända till 06.50 wiiieeee. Jätte skönt att få sova en timme extra. Vi brukar inte fira namnsdagar, men jag har fixat överraskning till både stor och liten kille. Få se om dom får det idag eller nån annan dag. Ibland är det bara lite kul med överraskningar......
Nej nu lär vi göra lite nytta här hemma.



Bilar är det bästa nuförtiden......
Tänk att bilar kan vara så roligt!! Albin kommer att få en Bilar säng av mormor & morfar, undrar vad han säger då?? Hoppas han sover gott i den. Vi har beställt en dräkt från H&M. 

Cars 2 juniorsäng med lådor

Ikväll ska jag ut och äta middag med bästa Lina. Ta mig lite egentid det var inte igår känner jag. Och nästa vecka kanske det blir en liten tur till Dala-Järna med kusin Katja och hälsa på http://hjartatsrum.se/ En inredningsbutik som verkar hur mycket fint som helst. Jag kommer att gå bananas där inne och kommer förhoppningsvis hem med något!! Gick ju inte så bra på smultrongården.

Ha en fin dag, kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar