lördag 9 februari 2013

Vintips



Hade en kvist amaryllis som jag stoppade ner i buketten.
Helgblommor tycker jag är lite trevligt till lediga helgen (tantvarning???) må så vara men jag gillar det!! Jag hade bestämmt att jag ville ha tulpaner och ranunkler i buketten. Hade sån tur att dom hade vita på blomaffären, synd bara att dom hade bara 2 ranunkler kvar. Och så betalade Johan blommorna =)) (Fast han betalade inte speciellt mycket för han kände tjejen i butiken.)


Dragani 69 kr.

Kan verkligen rekommendera detta röda vin. Super gott!! Passar både som sällskapsvin och till mat. Vi åt plankstek.
 Var så trött igår så jag la mig halv tio. Tur det Albin vakande före 06 som vanligt. Johan har åkt på rally och blir borta hela dagen. Förkyld fortfarande, Albin är feber fri sen igår så det är skönt. Blir inne mys för oss idag, kanske en liten promenad runt kvarteret på sin höjd så vi får lite frisk luft.



Har varit så duktig och lagt undan flera tusen denna månad, så jag unnade mig en klänning från VILA. 
Tror denna kan bli snygg. 

Hoppas att kvällens omgång av mellon har lite bättre utbud än förra helgen. Har inte nå koll vilka som är med  ikväll, hoppas på mer kända namn iaf. Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar