torsdag 7 februari 2013

Snor och annat ljuvligt.......


Köpte mig en chokladbit igår och jag skulle ta mig en rad på lördag till mellon. Hm, ja tyckte så synd om mig i morse i soffan när jag låg där och hostade, nös och snorade. Så där rök det 3 rader i ett nafs........smakade dock ingenting,har tappat smaken med tydligen men var ändå tvungen att trycka i mig. Onödigt, ja kanske det!! Förkylning kom pang igår när jag lagade mat på kvällen. Tog allt möjligt medicin och kände mig rätt bra, så jag jobbade inatt. Nu känner jag mig sämre igen, få se om medicin hjälper eller om jag blir hemma inatt. Albin är också febrig och snorig. Få se om Johan klarar sig. 
Mionetto Valdobbiadene Prosecco Superiore
Hämtade ut champagnen till "alla hjärtans dag"
 Vinets färg är ljust gul och har livliga små bubblor. Doften är generös och har toner av gröna äpplen och exotisk frukt. Smaken är frisk och fruktig och mycket komplex med inslag av citrus, päron och vit persika.

Fick hem doftljuset från Voluspa idag, men så ljuvligt den doftade!! Love it!!

Har suttit och kollat resor på alla möjliga sidor igår kväll och idag. Och är så sugen på något i senare i år. Och har hittat rätt billiga resor med. Få se hur vi gör eller om vi väntar några år tills Albin blir äldre och minns något av resan istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar