torsdag 31 januari 2013

Glossybox Januari



Albin bakat bullar med svärmor. Små och
kompakta men säkert godaste bullarna i världen.
Igår kom det efterlängtade paket , glossybox så klart. Och har man satt shopping stopp på sig själv så är det ju extra kul när man får något. Och varför har jag satt shoppingstopp, jo jag ska försöka spara en rejäl sudd med pengar denna vår som ska gå till våran semester och sen vill jag göra en Ullareds tripp i aug/sept, tror ni jag klarar det??? Johan sa härom dagen att nja vette fan om du fixar det och en kompis sa att det kanske blir svårt. Men nu sa han igår att det kanske går, jag gör ett försök iaf. Och efter sommaren/semestern är det ju dax att börja spara till min och Malins Londonresa .Åh va jag längtar..........

Alltid så fint inslaget och så var det med glossy tidning.



1: Burts bees läppcerat
2: Percy & Reed hårspray
3: Babor mascara (gav den till mamma för den var lila)
4: Elite models kajal
5: Oliva by ccs våtservett för ansikte
Och sen var det med presentkort på burts bee, så om nån vill ha hojta till för jag ska inte handla.


Legolek härom kvällen innan läggdax.
Ska ut och fixa 18 års present till Albins kusin som fyllde år igår, firar gör vi på lördag, funderar om vi tar bussen till stan och går hem. Ska inhandla mandelmjöl med, köpte fel tydligen och har köpt majsmjöl. Ibland är jag bra virrig.

2 kommentarer:

  1. Om du har databanken då kan du göra ett eget Esparkonto och döpa den till semester det har jag gjort som jag har direköverföring vid lön till :)
    Dina bullar var superfina och gulliga
    Och jag gillar att du är virrig för då känner jag mig inte som gammal virrig tant utan det finns dom som är yngre och virrig så då är det nog inte så stora fel på min hjärna :)
    Ps. Hoppas jag :)
    Kramar från farmoranka

    SvaraRadera
  2. Haha ja du är rolig farmoranka, du skulle bara veta hur vimsig jag är, för jag skriver ju inte allt =)) Och nej inga fel på din hjärna alls,helt normal!! Jag har ett sparkonto som jag sparar i.

    SvaraRadera