torsdag 28 februari 2013

Hjärtats Rum



 Så kom vi iväg till Dala-Järna och butiken Hjärtats Rum.

Katja hade pratat så mycket gott om Jennie och butiken. Jätte gullig var hon och butiken var mysig, lagom stor och såååå mycket fint. Hade kunnat gått där hela dagen. Hade kunnat köpt hur mycket som helst, men då hade väl Johan blivit galen. Haha!! Men nu har man ju sån tur att vi har sommarstuga i Björbo och det är inte långt mellan dessa 2 ställen, så gissa om jag vill börja åka till stugan oftare.......Så jag kan varmt rekommendera ett besök till denna inredningsbutik. Tog mig friheten att fota runt denna gång, skönt när man varken hade barn eller karl med sig. Så här kommer lite bilder på vad butiken erbjuder.

Jätte fina tavlor. 


Vita skålar med text, typ socker,godis,chips m.m.




Mer fina tavlor.


krukor,rumsdoft,dekorstenar....


Mycket ljus i olika färger och fina servettter. Även doftljus.



Fina dukar och kuddfodral från Bruka Design. Blir nog kuddfodral nästa gång som åker med hem.
Och detta porslin blev jag helt kär i. Vill ha nytt!!!




Fanna saker i alla färger, så det finns nog något till alla, hade även ett rum med bara leksaker/inredning till barn och även lite "pippi"tröjor och annat smått & gott.
Albin fick sig en traktor med släp som namnsdags present då han har namnsdag på fredag. Men han fick den redan igår kväll.




Det här fick jag med mig hem. 3 rosa skålar i bra storlekar och tål både micro,ugn och diskmaskin.
Så nu har jag rensat och kastat säkert 8 andra skålar i alla möjliga färger och former. 2 ljuslyktor och en diskhandduk. Ljuslyktorna jag spanat in förut med trollsländor hade tagit slut. Synd. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar