torsdag 29 augusti 2013

Nya regnkläder till lillkillen....



Premiär provat nya regnkläderna till hösten. Tycker detta mönster är så fint, köpte det i Ullared. Men Albin tyckte att kläderna var i varmaste laget än och ville klä av sig efter en stund och inte var det så blött ute heller som jag trodde. Men jag tycker att det är såååå skönt att hösten är här!!! Jag fick premiär använda mina nya snygga höstskor.
Var ner på stan en sväng och bokade in oss på Thai massagen imorgon innan bion. Skönt att unna sig lite välbehövlig massage. Tycker faktiskt dom är bäst på massagen och bra pris med. Längtar tills jag och Annelie åker till Färna spa nu i höst. Då ska vi ha en mysig dag där igen som vi hade förra hösten. Tycker folk ska unna sig bra saker som man mår bra av. Äta gott och dricka gott och njuta av små och stora saker. Rätt som det är så kan tråkigheter hända faktiskt, Johans vän fick väldigt tråkiga nyheter för nån vecka sen. Så fånga dagen!!!!

Så vackert med rosor
Unnar mig rosor och andra blommor lite då och då. Fast jag är rätt duktig på att unna mig saker. Och nu i höst ska jag försöka få till hemmet precis så som jag vill att det se ut. Så nytt vardagsrumsbord och ny matta är i sikte nu. Så komsi Ikea komsi!!!



Men ibland så får man göra tråkiga saker med som städning och det ska jag göra nu!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar