lördag 10 augusti 2013

Glossybox "London Calling"


Bonusbox
Har även längtat hem till denna box som jag beställde extra för en månad sen. Hyllning till England och den ville jag ju inte missa. Fick sms  i Grängesberg att den fanns att hämta på Coop, jippiiie tänkte jag på väg ner till Göteborg!!!

Snyggt packad som alltid.
Denna box innehöll 8 st engelska produkter och en necessär. Dom sista tre veckorna som jag har semester hoppas jag hinna med att testa lite av produkterna på min skönhetshylla. Men jag tycker att dom här fyra veckorna har bara swishat förbi hur fort som helst. Känner mig inte alls utvilad,harmonisk eller lugn. Hoppas att det infinner sig snart........


1: Nails Inc topplack
2: Steamcream multikräm
3: Eyeko mascara
4: Nailgirls London nagellack
5: Mememe Cosmetics eyelinerpenna
6: Helene E Cosmetics läppstift
7: Batiste torrschampo
8: Mitchell & Peach handcreme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar