måndag 19 augusti 2013

Dagens utflykt i bilder


Dagen i bilder från snösjön.
Har haft en jätte mysig eftermiddag på sjön idag, fiske, bad (Albin) fika, middag, svampplockning, motion (rott eka). Skulle nu sätta mig och slötitta på inspelningen av Idol men den bara avbryts hela tiden, vet inte vad det är för fel.
Känner att min lust till matlagning har kommit tillbaka, den har också varit på semester. Men nu börjar jag nyfiket kolla på recept och testsuget på nya rätter knackar på. Det gillas. Hoppas även att resten av familjen gillar det!! Dom är mina försökskaniner. Men ibland går det inte hem hos varken liten eller stor. Vet att ni aldrig svarar om jag frågar något, men gillar ni matlagning??? Testar ni mycket nytt?? Ska nog skaffa mig några nya kokböcker till samlingen och ska även ta och börja med veckomatsedeln snart. Förenklar vardagen iaf för mig som för det mesta både lagar maten och handlar den. Hur gör ni??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar