torsdag 8 november 2012

Sjukstuga

Så här ser det ut här idag...

Som det inte var nog med snor i hela huvet och värsta huvudvärken!!! Så slog även febern till efter lunch. Och jag som aldrig har feber. Fryser och är jätte het. Fy bubblan, så jag ringde jobbet och blir hemma imorgon kväll iaf. Sen får vi se om det fortsätter eller går över. Hatar att vara hemma och sjuk. Har väl inte nå immunförsvar efter allt stressande och festande hit och dit.
Hatar att se att även hemmet håller på att rasa ihop helt. Menar alltså med städandet,dammråttorna är större än elefanterna. Usch vad jag hatar lortiga hem, så här skitigt har vi aldrig haft!!! Bläääääää
Inte nog med mig, Johan har ju även sytt i fingret med. Och Albin har haft feber med men frisk nu iaf. Tycker även synd om Albin som får vara inne och tröka med mig. Och inte har jag orken att bråka om nappen heller, vi försöker att han inte ska ha den på dagarna. Så nu är det napp hela tiden, nästan även när han äter med. Lätt blir det inte efter det här... puh puh.

Och sen min bil!! Johan var iväg till mekonomen och prata med dom och dom trodde att det kamremmen eller vad det heter, så skit kul. Inte läge för det heller nu med både födelsedagar,juklappar och annat. Bye bye sparpengar känns det som....... Kan inte den där förbaskade lottoraden slå in nu!!!!!!!

Och matan igår kväll ska vi inte ens prata om, börjar nog få lässvårigheter eller början till blind. Läste 4-5 citroner och det blev surt även för mig som inte känner nån smak. Men det stod 4-5 skivor!!!!! Haha
Hoppas ni mår bra......kramar i massor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar