torsdag 22 november 2012

Desenio




Förlåt för dåliga bilder, men jag har hittat så snygga tavlor och kuddfodral på en sida som heter http://desenio.se/

Blev tipsad om det på Hannah Graaf blogg. Skulle vilja ha en massa kuddar och tavlor därifrån. Kuddar kommer att handlas till vårat nya sovrum ( när nu det blir klart) som för hoppningsvis sker iaf till nästa sommar. Eftersom det blir vitt så måste det in färgklickar på alla sätt och vis. Så sick sack kuddar vill jag ha. På Ikea har dom billiga innerkuddar så det ska handlas nästa helg,håller även på att göra en myskuddshörna till Albins rum. Slipper han ha våra myskuddar på sitt rum. Snyggt snyggt snyggt!!!!
Förresten måste jag ta och kolla genom julklapps högen idag, kommer paket från alla möjliga ställen och snurrig som jag är vet jag inte om dom är till mig själv eller julklapp till nån vän =)) hehe

1 kommentar:

  1. För riktigt snygga ljudabsorbenter samt ett urval från 20 000 000 motiv så besök:

    http://www.sofsci.com/sv

    Dessa produkter är dessutom Testade och Certifierade av SP i Borås. Grejer som verkligen fungerar, med andra ord!

    SvaraRadera