tisdag 20 november 2012

Rena Rama Julafton Idag


örtkruka, massageolja,duschcreme,hårmask och lite prover.
Idag hade jag händerna fulla av paketet när vi kom hem. Inte bra med dessa shoppingklubbar jag är med i!!!  Och sen minns man knappt vad man skickat efter heller. Så lika spännande varje gång. Whoop Whoop!!


Hade helt underbar vistelse på Färna Spa.
Komdit till kl 09 med kurrande mage, och fick reda på att frukosten bara var för hotell gästerna eftersom dey var Julmarknad på Färna Herrgård. What???? Jag som hade sett framemot hotellfrukost. Skulle få pastasallad till lunch istället. Men den snälla personalen såg väl att jag såg mager och eländig ut =)) och fixade att vi fick frukost istället för lunch. TACK!!! Det kallar jag service!! Efter frukost myste vi runt morgonrock och slappade. Bastade och bada i varmvatten poolen. Tyvärr så var utomhus poolen stäng pga tekniskt fel. Åt massvis med frukter, så rejäl dos med c-vitamin fick vi med. på eftermiddagen hade vi behandlingar. Johan fick helkroppspeeling och rygg/nack massage, Johan helnöjd. Jag fick Rygg/nack massage, handinpackning,handmassage, fotmassage och lätt ansiktsbehandling. Super duper nöjd.Efter behandlingarna hade vi spasviten för oss själva i 30 minuter. Där fick vi fruktdrink och stort fat med frukter. Jätte mysigt rum med bubbelpool, ångbastu, dusch med olika funktioner,en stenhäll och slappavdelning. Lyxdag med andra ord. Rekommenderas varmt om man gillar spa !!!!! Åk dit och unna er lite lyx.  Johan ville ej gå på marknaden så vi åkte hem. Och avslutade kvällen med stort lass med räkor,bröd och olika  röror. Såå gottt.


Nyårsbox.
Kunde inte låta bli när jag fick ett mail på jobbet idag, en nyårsbox med makeup produkter. Sminkar ju inte mig speciellt mycket och dessutom ska jag jobba natt under nyår. Men jag kommer iaf vara snygg på jobbet!!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar