onsdag 7 november 2012

JLo och annat gnäll.......

Inte nå bra bilder.....
....men vi hade grymt bra platser
Vi har haft kanon dagar i Storstaden, ätit god mat, shoppat och varit på kanon konsert!!! Värt varenda krona fast vi tog dom dyraste biljetterna. JLo bjöd verkligen på sig själv och öste på trots publik tomma platser. Enligt Aftonbladet publik:4000 och 4+ för konserten och Expressen publik 7500 och 2+ för konserten. Väldigt olika. Jag ger henne 4+ också. Bilderna är inte bra,jag vet. Spelade in 2 videor med mobilen som blev bättre. Var det enda jag kunde göra med telefonen då jag lyckats få på sim låset och kan inte den utantill. Så telefonen var inte fulltalig förren igår kväll hemma. Så därför var det tyst ifrån mig i ett helt dygn =))
Det var fullt ös hela tiden.....
.......showen var kanon.
Nu till det mindre roliga, vaknar förkyld!!! Blää, kände på mig igår att något var på gång. Nys flera gånger under dagen,( Louise det var inte dina badbombers fel)!!! Inte den bästa morgonen då det måste storhandlas och storstädas,bäras in ved...... Inte hänt mycket när jag var borta, mer än mer skitit!!!! Tack för det, Jävla lillfinger!!!! 
Nej det blir nog bara handling idag och lämna tillbaka nya brödrosten. Skit apparat. Mycket gnäll nu, jag vet. Blir nog bättre om jag dyker ner i påsarna från shoppingen. Redan glömt vad jag shoppat. Lite julklappar blev det handlat iaf. Och varma höst/vintertröjor till mig. Passade på att shoppa på Zara butiken till Albin (julklappar) kul med lite annat än Lindex,Kappahl. Blev besviken på Lundmyrs outletbutik på Gärdet( bara storlekar upptill 80) Men blev lite annat handlat där.  Och inte åkte vi vilse heller nångång med tunnelbanan =))
Nu ska jag försöka skriva matsedel för veckan..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar