lördag 10 november 2012

Pomegranate

Julspecial Pomegranate

Här doftar det granatäpple i hela huset!!! Köpte ett julkitt från Dermosil. Rumsdoft,handtvål och handkräm i samma doft. Helt ljuvlig doft. Så nu flyttar jag runt flaskan från rum till rum,haha. Undrar om Johan märker något när han kommer hem!!!Tyckte även att förpackningarna såg eleganta ut. Köpte även ett kit med deo och duschcreme i doften svart peppar till Johan som han ska få på julafton(fast vi inte köper till varandra) som doftade helt galet gott enligt mig. Gillar han den inte får väl jag använda det!!
Albin vilar en stund efter att ha jagat mig i hela huset med sin polisbobbycar.
Idag har jag jobbat. Var den mest konstigaste förkylning jag någonsin haft. Snorig ett dygn, huvudvärk 2 dygn, feber 1 dygn,ont i halsen 1 dygn och sen allt borta. Knepigt och allt har börjat vid lunchen och slutat vid lunchen dagen därpå. Här blir det Paneng kyckling till kvällsmat och kanske en film. Önskar er en trevlig kväll.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar