onsdag 7 november 2012

Sagaform och annat smått & gott

Örtkruka från Sagaform.
Färska kryddor året om, har 2 färska kryddor hemma nu men dom hinner nog dö innan jag får hem denna. Beställde innan jag åkte till Stockholm. Man kan även ha blommor eller hyacinter i kanske till jul. Har inte gjort många knop idag men iaf fått ihop en banankaka. Ingen storhandling då bilen är helt DÖ!!!! Skit dag helt enkelt, ringde även och skällde på Johan, ja inte hans fel att bilen inte starta. Men var ju tvungen att skälla på nån!! Eller så är det han som gjort något på min bil när jag var i Stockholm......hm hm.


Inför cupcake baket!!! Handlat på Lagerhaus.  Ska  leta  om jag hittar fler mini dekorationer.... Hojta till om ni vet vart det finns. Har även köpt lakritspulver, ska testa lakritspannacotta och andra desserter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar