söndag 25 november 2012

Smygstart av advent.....


Smygstartat på Albins rum.
Tog fram adventsstjärnan redan i onsdags så Albin har lite mysbelysning på sitt rum. Fint med en stjärna så det blir nog fler stjärnor här hemma. Passar så bra med hans stjärntapet med. Resten av advents pyntet kommer upp nästa lördag om jag orkar efter fredagens utgång. Grabbfritt här hemma när jag kom från jobbet, dom har tagit en dagstur till stugan. Hälsar på farmor & farfar. Så jag tror jag ska ta mig ett bad med hårmask och ansiktsmask. Skönt med tanke på så tidig uppgång i morse,hade ställt väckningen på kl 07 men Albin tyckte att kl 06 hade vi sovit färdigt!!! Det klart för han hade redan knoppan in vid 18.50!!!! Han som varit uppe till både 20 & 21 vissa kvällar i veckan. Hårmasken från DermOrganic var fantastiskt!!! Och hinner jag med mer så blir det veckans avsnitt av Greys Anatomy. Men dom är säkert snart hemma.
Gårdagens höjdpunkt bjöd defenitivt Uggla på!! Vilken goding och jag tycker att det var hans bästa tolkning hittills.


Fick uppdatering från stugan...
Nej nu är brasan tänd och jag måste sätta fart om jag ska hinna nåt innan grabbarna är hemma, puss & kram......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar