lördag 24 november 2012

C Stockholm

Bara 1 månad kvar till julafton, är ni stressade?? Jag är rätt lugn faktiskt, allt snart klart. Haft mysfrukost och fick även sovmorgon, Johan tog Albin. Fast jag sa igår att jag har haft sovmorgon flera mornar och skulle gå upp så Johan fick sovmorgon,jaja. Får ge tillbaka nån annan gång. Fick även massage igår kväll. Så skönt!!

Älskad son från C Stockholm
Fick ett halsband från Kreativ Insikt av Johan när jag fyllde 36 år och hade Albin i magen. Den heter " kärlek & drömmar, i smycket finns en lapp där man skriver in sin dröm och förvarar den i en liten kapsel,som vi limmade igen. Jag skrev in en dröm och en förhoppning. Just nu på members.com har dom berlocker med olika budskap. Klickade hem älskad son nu på morgonen. Skall hängas på det smycket. Hör liksom ihop med det jag skrev på lappen. 

Ska nu försöka göra ett klädbyte från pyjamas till något annat. Om jag hittar något i garderoben då allt verkar ligga i tvättkorgen, suck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar