fredag 9 november 2012

Albin in action........

Albin ritar teckning till farsdag.
Idag känner mig bättre iaf, igår kväll ökade febern fast jag knaprade värktabletter som godis. Riktigt otäckt kändes det. Så få se hur jag känner mig under dagen ifall det blir jobb eller inte i helgen. 
Albin har ritat en teckning till Johan på farsdag. Fast roligast var nog i och ur med pennor i förpackningen.
Han får bara en teckning på söndag, Albin och jag bjuder Johan på spa dag nästa söndag på Färna.

Älskade unge!!!!
Det som jag varit rädd för hände i morse, Albin har börjat med att vakna mitt i natten eller på morgonen och vill följa med till våran säng. Så han följde med in till mig kl 02.30 och kl 05.30 hör jag en duns och sen början Albin gråta. Åh herregud jag rädd jag blev, han ramlade ur sängen. Och våran säng som är så hög.
Han blev lite röd på ögonbrynet och rädd givetvis. Men nu syns det inget och inte grät han mycket heller och sa att han inte hade ont. Jag som brukar vakna och kolla lite då och då för att se vart i sängen han är, men var väl helt väck för jag sov som en gris. Han är som en virvelvind i sängen. Men det gick ju bra iaf,puh

Ikväll blir det tacopaj till middag,gött gött!! Få se om Johan slutar tidigare idag så han kan ut och lufta Albin lite. Och sen ska Johan städa hela huset. Nice!!! 

2 kommentarer:

  1. Taccopaj är väl för gott iallafall :)Tror det blir en sån hemma här med;) Krya på dig och trevlig helg!

    SvaraRadera