onsdag 10 april 2013

Sjukstuga och lite helg shopping



Ny ljuslykta från Ikea, så fint sken på kvällen och så har jag matchande blomkrukor sen förut. # vändor till Ikea blev det i helgen, har nog fått min dos av Ikea för ett tag framåt nu. Har haft en trevlig helg med Malin som innehöll bowling, god mat, god dryck och shopping. Och bara vara ingen stress. Så skönt, men saknade grabbarna. Gick bra att köra så mycket bil själv och inte åkte jag fel heller. Tror Johan var mer nervös, hann bara till Örebro så ringde han,haha. 
Lite annan shopping blev det också som, kuddfodral, sportbh, träningstights (långa) och lite smått och gott till Albin.



Hade med mig en vän tavla till  fina Malin. Passade bra på byrån tillsammans med änglarna. 



Så här ser det ut här hemma just nu, japp Johan hemma och sjuk. Feber, ont i halsen, ont i öron och ont i hela kroppen. Toppen vi som har Eldkvarn bokat på fredag, han får väl proppa i sig värktabletter isf. Hoppas vi andra klarar oss, men nu har vi sovit ihop alla 3 sen söndagen så tvivlar att jag och Albin kommer undan.

Snart åker jag och Albin till mormor och morfar och hälsar på , finlandsbesök. Mammas kusin hälsar på. Så får Johan vila lite för sig själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar