måndag 15 april 2013

Eldkvarn och galgar....



Ja vissa tror nog att jag blivit knäpp, som går alldeles bananas på Biltema efter galgar. Men då får ni tro det, det bjuder jag på. Men har man bara en garderob som är 1 meter bred och om man byter ut alla fula plastgalgar i alla möjliga storlekar och färger mot fina platta sammetsgalgar i svart och rosa och garderoben blir mer rymlig så byter man ut dom. Och jag blev så nöjd. Och så blev det snyggt med tycker jag och kläderna sitter på plats, halkar inte av!!!! Bara det är toppen. 
Hittade även fler saker som jag blev förtjust i. Så börjar nog gilla Biltema mer och mer =)


Söndag morgon i svartvitt. Solen letar sig fram mellan träden. Skulle vilja ha den i fototapet. Undrar om det är dyrt =)


Och sen har vi varit på Eldkvarn, så braaaaaa!!!! Dom spelade i nästan 2 timmar. Mycket bra låtar, så nu måste jag skaffa deras skiva. Plura var precis så avslappnad och trevlig som i tv. Snöt sig med basistens handuk, haha. Det ingår i biljettpriset och det bjuder jag på tala han om. Härligt!!!


Bästa platserna, första parkett!! Synd att det var sånt vinterväder när vi klev ut efter 2 timmar. Tur vi hade nära hem och slapp åka långt.





Hörs säkert imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar