lördag 20 april 2013

Kvälsshopping

Tidig morgon här. Albin kom in till mig kl 06.10 och talade om att mamma sovit färdigt!!! Haha Tur man inte behöver nån väckarklocka och att man inte behöver fundera på hur länge man ska sova. Va bra att du sovit i sängen hela natten och att du inte hostat nå alls i natt sa jag till Albin och han svarade tillbaka inte rapat heller,haha han är allt rolig.

Lite kvällsshopping blev det här i soffan igår, har trånat efter dessa nagellack i månader och nu slog jag till på 2 st när det var 50% på creativelounge.se
På denna är det pärlor man strör på efter nageln är målad.
Spännande!! Så nu måste jag fila naglarna och göra lite förarbete, så kanske jag kan få lite längd på dom. Och så har jag frågat min personliga sminkör om hon kan hjälpa mig och göra dessa naglar.Den med pärlor får det nog bli på stora mello finalen.
Det är nå slags krossad sammet som man strör på efter man målat nageln.
Skönt att vi fick städat igår, så det ser skapligt ut när vi får gäster ikväll. Strålande sol och vi får hoppas att det är så i Säfsen med. Kaffe ska kokas, bilen ska packas och sen drar vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar